AH BIO Baby

29 november 2019 door Tahir
Creatie

We letten allemaal beter op onze voeding omdat we zeker willen weten dat het verantwoord geproduceerd is en dat het bijdraagt aan onze gezondheid. Die behoefte speelt ook mee in de keuze voor de voeding van onze allerkleinsten. Albert Heijn verbeterde daarom de receptuur van de biologische babyvoeding vanuit de nieuwste inzichten: géén toevoegingen zoals zetmeel of vruchtensapconcentraat voor een eerlijker en puurder product.

Om die verbetering ook voor de consument zichtbaar te maken, hebben we alle eigen merk babyvoeding een natuurlijke en speelse uitstraling gegeven. Behalve dat we een duidelijker BIO signatuur hebben aangebracht, wilden we ook de eerlijke ingrediënten prominenter naar voren laten komen. De ongedwongen illustratiestijl die we hiervoor creëerden bleek uitermate geschikt en droeg bij aan het natuurlijke en speelse gevoel.

Het nieuwe design heeft het verbeterde assortiment een consistente en herkenbare uitstraling gegeven die zelfs in andere categorieën te gebruiken is. Het geeft ons ook de mogelijkheid om meer aandacht te schenken aan de variatie aan nieuwe smaken en texturen die Albert Heijn ontwikkeld heeft als toevoeging aan het assortiment.
De sfeer van een prentenboek, met kleine beeldverhaaltjes en vrolijke dieren helpen je om je kindje spelenderwijs nieuwe smaken te laten ontdekken. Een ontdekkingsreis vol kleurrijke ingrediënten, nieuwe smaakvariaties en ongedwongen plezier voor babies, dreumessen en peuters.


Tahir

29 november 2019, door Tahir