AH Mexicaans

19 augustus 2019 door Tahir
Creatie

De Mexicaanse producten van AH, met hun specifieke gele kleur, hebben al jarenlang een trouwe groep liefhebbers. Toch werd het tijd om het design, dat er al 15 jaar stond en daarom verouderd was, nieuw leven in te blazen. De uitstraling van het AH eigen merk is in de tussentijd veranderd, net zoals de beleving rondom Mexicaans eten bij de consument. We werden daarom gevraagd om het design weer te laten aansluiten op de consument van nu, zónder de herkenbaarheid van de oude gele productlijn te verliezen.

In het nieuwe design maken we dankbaar gebruik van de herkenbare gele kleur om de producten met elkaar te verbinden.

Toch zochten we nóg een icoon om de origine en de rijke variatie aan smaken te kunnen communiceren. Zo bedachten we de ‘sombrero’ die op een uitbundige manier laat zien hoe lekker de producten zijn en tegelijk focus brengt op de verschillende verpakkingen. De beeldtaal en de tone of voice van het design ademen de Mexicaanse sfeer zoals wij die graag zien.

Het plezier van het zelf koken en het genieten van de Mexicaanse keuken spatten letterlijk van de verpakking af.

Tahir

19 augustus 2019, door Tahir