AH Varietals wijnen

26 februari 2019 door Jobert
Creatie

Wat zijn we blij dat we samen met Albert Heijn deze identiteit voor het wijnassortiment hebben kunnen ontwikkelen. Mooie wijnen die kunnen concurreren in het wijnschap mét een herkenbaar uiterlijk.

We hebben een klein verhaaltje gecreëerd dat alle varianten herkenbaar maakt. Een klein blauw vogeltje, een knipoog naar Albert Heijn, strijkt neer op een nog net zichtbaar glas. Dit ingetogen beeldverhaal van een nieuwsgierig vogeltje dat telkens in een andere gedaante, op een andere manier bij het glas zit is sympathiek. Het fotografische beeld en de donkere achtergrond dragen bij aan de kwaliteitsbeleving. Het laat je wegdromen naar een zwoele zomeravond of een koude winteravond bij kaarslicht. We hebben dus kwaliteit en beleving toegevoegd op een manier die telkens weer subtiel verrast.

De zwarte, donkere uitstraling van het design geeft de range een kwalitatieve boost. Met zijn sympathieke verhaal spreekt het de moderne wijnliefhebber aan, maar ook diegenen die vertrouwen op heritage en klasse.

 

Jobert

26 februari 2019, door Jobert