Blue Mirror

05 oktober 2018 door

Een maatschappelijk probleem op mirco niveau zichtbaar maken en mensen aan het denken zetten. Blue Mirror doet het middels het creëren van een escaperoom waarin het water je letterlijk aan de lippen komt te staan. In de escaperoom wordt je geconfronteerd met de gevolgen van de stijgende waterspiegel.

De visuele identiteit die we voor de escaperoom en de crowdfunding campagne hebben gemaakt doet eigenlijk hetzelfde. Een overal duidelijk zichtbare blauwe lijn symboliseert de hoogte van het waterpeil. Met deze blauwe lijn creëren we een visuele maar ook tekstuele eyecatcher die je confronteren met dit onvermijdelijke toekomst scenario.
 
Wij zijn als bureau trots dat we een bijdrage leveren aan de ontwikkeling van Blue Mirror. Omdat Blue Mirror op reis wil langs manifestaties, beleidsmakers en festivals over de hele wereld is er een Crowdfunding gestart. Wij steunen Blue Mirror door ze te helpen met hun identiteit. Steun jij ze ook? 

https://www.bluemirrorexperience.nl/

05 oktober 2018,