Etos Aromalijn

16 maart 2018 door Tahir
Creatie

Etos vroeg ons om een nieuw design te ontwikkelen voor de bestaande aromalijn.

De productlijn moest een bredere, jongere, doelgroep gaan aanspreken. Zonder dat het ten koste zou gaan van de overwegend oudere doelgroep, die de producten koopt. Tijdens de conceptfase zochten we daarom naar een logische link tussen het heden en het verleden. Dat bracht onze focus op de kennis die de afgelopen eeuwen vergaard is over de plantenwereld. We besloten om een mix van botanische wetenschap en wonderlijke esthetiek te verenigen op de verpakkingen. De producten werden  cadeauwaardig, dankzij de intens zwarte achtergrond en de natuurlijke ingrediënten op de voorgrond. De kruiden zijn speciaal voor deze aromalijn geschilderd, als eerbetoon aan de kunstige botanische afbeeldingen van weleer.

www.millford.nl

Tahir

16 maart 2018, door Tahir

Tags: Packaging , Corporate , Strategy, Identity, Communication, Art, Branding, Lifestyle

Meer van dit soort verhalen?