Redesign Appelsientje

24 mei 2018 door Sabrina
Creatie

Momenteel is er een hoop gaande in het Nederlandse sappen landschap: houdbare fruitsappen staan onder druk en krijgen de wind van voren in de gezondheidsdiscussie. Tijd dus om het tij te keren.

We zijn samen met Appelsientje aan de slag gegaan met het redesign. Het doel was om de natuurlijkheid van het product weer te benadrukken, en vooral: het plezier! 

We willen terug naar de basis en in plaats van het merk, het fruit weer centraal stellen. Het pack design bestaat altijd uit een combinatie van echt fruit en illustraties. Het echte fruit laat zien waar Appelsientje goed in is: lekker fruitsap maken van hoogstaande kwaliteit, met fruit geselecteerd door de ‘fruitsommeliers’ van Appelsientje. De illustraties geven het design een zekere luchtigheid en natuurlijkheid. Onze fruitbomen staan bol van het fruit.

 

Lees hier het hele verhaal

Sabrina

24 mei 2018, door Sabrina

Tags: Strategy, Packaging , Creation, iIlustration, Food

Meer van dit soort verhalen?