Millford expertise

Wij geloven dat elk merk een combinatie is van een unieke identiteit, een eigen cultuur, een scherpe strategie, organisatiestructuur en een authentieke wijze van communiceren.

Millford heeft oog voor al deze onderdelen van het merk en richt zich specifiek op de onderdelen identiteit, communicatie en strategie.

Laat zien wie je bent als merk

Een unieke identiteit

Een unieke identiteit

Jezelf zijn als merk. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Maar juist de merken die dit trots weten uit te dragen zijn het meest succesvol. Dit begint natuurlijk met weten wie je bent. Wat je visie is, je ambitie, de kernwaarden en dus de positionering. Omdat de merkidentiteit de voedingsbodem is van het werk van Millford keren we altijd terug naar deze basis. Simpelweg: De identiteit van het merk is leidend voor alles wat wij maken.

Authentieke wijze van communiceren

Authentieke wijze van communiceren

Onze roots en expertise liggen binnen design, maar als echte merkdenkers maken wij inmiddels geen scheiding meer tussen communicatie en design. Deze traditionele uitleg van disciplines vinden we achterhaald. Juist door deze onderdelen optimaal op elkaar af te stemmen vanuit een sterke merkidentiteit, zorgen we dat elk merk op haar eigen, sterke wijze communiceert.

Doordachte organisatiestrategie

Doordachte organisatiestrategie

De identiteit van een merk is leidend voor alles wat het merk doet. Wanneer er een unieke identiteit is bepaald worden letterlijk alle keuzes die een merk moet maken vanzelf duidelijk: het geeft namelijk richting. De effecten van de merkidentiteit raken zowel de business strategy, assortimentstrategie als de daarop volgende new product development. Onderdelen waar Millford een eigen visie en werkwijze op heeft ontwikkeld.