Neerlands trots

Behoud van bestaansrecht

Verkade heeft sinds 1886 een bijzonder plekje in het hart van de Nederlandse consument veroverd. Iets waar het merk trots op mag zijn. Maar soms drijven merken af van hun oorsprong en verliezen het contact met de huidige tijd. Hoe zorg je ervoor dat een iconisch merk als Verkade haar bestaansrecht blijft behouden, maar tegelijkertijd recht blijft doen aan waar het merk ten diepste voor staat?

Tijd voor Verkade om goed in de spiegel te kijken en keuzes te maken. Het resultaat mag er zijn. Samen hebben we van Verkade weer een unieke speler gemaakt die haar mannetje staat in de wereld van koek en chocolade. Een merk dat als geen ander weet wat verleiden en genieten is. Met een compleet nieuwe visuele merkidentiteit en verpakkingslijn verstevigt Verkade haar marktpositie als één van de mooiste Nederlandse merken.

Zou je willen weten wat wij voor jouw merk kunnen betekeken? Neem contact met ons op.

edegraaf@millford.nl.