De smaak van nu

De naam van toen

In Nederland is het speciaal-bier bezig met een flinke opmars. Hierbij draait alles om smaak, karakter en attitude. Om aansluiting te vinden bij deze trend besloot Albert Heijn na ruim 15 jaar een oude bekende te herintroduceren met een unieke propositie die past tussen een karaktervol speciaal bier en een dorstlessende pilsener.

Brouwers, de perfect doordrinkbare pilsener met de karaktervolle attitude van een speciaalbier

Naast de vernieuwde smaak moest ook de identiteit aansluiten op de nieuwe propositie. Samen hebben we hard gewerkt aan de nieuwe positionering en de nieuwe identiteit van het merk Brouwers. Vanuit de merkwaarden karaktervol, toegankelijk, kwaliteit en eigentijds hebben we het logo en de stijl ontwikkeld en deze uiteindelijk doorvertaald naar alle touch points.
Het nieuwe frisse voorkomen van Brouwers is te herkennen aan het sterke merk ‘embleem’ waarin de vier kernwaarden van het merk terug te vinden zijn. Het nieuwe logo en de visuele identiteit van Brouwers voldoen aan het huidige tijdsbeeld en sluiten naadloos aan op beide markten.

Zou je willen weten wat wij voor jouw merk kunnen betekenen? Neem contact met ons op.

tidouri@millford.nl.