Dr. van der Hoog

Dr. van der Hoog luistert naar je huid

Herpositioneer het merk door middel van een nieuwe verpakkingslijn en een nieuw communicatieconcept voor tv, print en online. Dat was de vraag die Dr. van der Hoog aan ons stelde. Ons advies was om terug te gaan naar de oorsprong, droom, visie van het merk en om vooral niet te kijken naar wat andere merken beter kunnen.

Wat Dr. van der Hoog uniek maakt, bleek de nuchtere en verfrissende mentaliteit van het merk. Iedere vrouw is anders, heeft andere behoeftes, een andere huid en dat is waar Dr. van der Hoog naar wil luisteren.

> Tomeloos marketing communicatie is verantwoordelijk voor de creatie en productie van de commercial.

Dr. van der Hoog gelooft oprecht in eerlijkheid en transparantie. Dat is verfrissend in een categorie die bekend staat om het schetsen van een schoonheidsbeeld wat vaak als onrealistisch wordt gepercipieerd. Des te disruptiever is de positionering van Dr. van der Hoog dan ook.

Dit is terug te zien in het verpakkingsdesign. De veelheid aan kleuren benadrukt de variëteit van probleemoplossende producten en de uniciteit van het individu. Het design oogt zacht, fris en vrouwelijk. De tweedeling in kleuren benadrukt de wederkerigheid: luisteren en oplossingen bieden.

Jobert

Zou je willen weten wat wij voor jouw merk kunnen betekenen? Neem contact met Jobert

jvdbovenkamp@millford.nl.