Etos

Journey of beauty

Etos maakt al bijna honderd jaar beauty, gezondheid en persoonlijke verzorging voor iedereen bereikbaar en betaalbaar. De laatste jaren focust Etos zich meer en meer op het welzijn van haar klanten. Want als je je goed voelt, zie je er ook beter uit, is het motto.
 

Daarom vond Etos het tijd om een nieuwe lijn bad- en doucheproducten te introduceren met bijzondere ingrediënten van over de hele wereld. En wij mochten de identiteit en uitstraling daarvoor ontwikkelen.

De bad en douche categorie wordt vaak gedomineerd door A-merken, maar daar tussenin zag Etos toch nog ruimte voor een productconcept dat uitgaat van natuurlijke, bijzondere ingrediënten die voortkomen uit schoonheids-rituelen van over de hele wereld.

De consument staat namelijk open voor natuurlijke ingrediënten waar andere culturen vaak al generaties lang op vertrouwen vanwege hun werking. Diezelfde consument hecht ook steeds meer waarde aan persoonlijke verzorging waarbij genieten en tijd voor jezelf voorop staat.

Zo ontstond een onderscheidend assortiment gebaseerd op een bijzondere combinatie van ingrediënten van over de hele wereld met de naam Journey of Beauty. Etos neemt je als het ware mee op een inspirerende wereldreis.

Bij het ontwikkelen van het design kwam naar voren dat het gebruiken van culturele invloeden bijdraagt aan het wellness gevoel en de kwaliteitsbeleving. De traditie klinkt door in producten met decoratieve waarde, moderne contrastrijke kleuren en verfijnde etnische patronen.

Tahir

Zou je willen weten wat wij voor jouw merk kunnen betekenen? Neem contact met Tahir

tidouri@millford.nl.