Pokon

Groen doet je goed

Pokon is een merk dat de relevantie voor de consument heeft herontdekt. En dat is gelukt omdat we samen aan de slag zijn gegaan met de positionering van het merk. Want hoe krijgt een merk als Pokon de consument weer

en masse de tuin in of het balkon op? We hebben samen de oude merkpositie gechallenged en het bekende los gelaten.

Een merk als Pokon, dat gestart is vanuit een scheikundige formule en doorspekt is met ratio en techniek, moest diepgaan om vervolgens scherp te krijgen wat het eigenlijk allang wist: Pokon is dé groenexpert en weet werkelijk alles van dat wat groeit en bloeit.

Bomvol kennis en expertise en met een ingetogen passie en liefde voor het vak. Het is de stille kracht achter veel tuiniers. Daarom hebben we subgroepen gedefinieerd met eigen behoeften, wensen en daarbij passende communicatie.

We ontwikkelden de vernieuwde merkidentiteit die recht doet aan de nieuwe positionering. De merkidentiteit is doorvertaald naar alle merk touchpoints van Pokon.

 

Denk daarbij aan het totale communicatieconcept, de verpakkingen, het point of sales materiaal en een consumentenmagazine.

Erik

Zou je willen weten wat wij voor jouw merk kunnen betekenen? Neem contact met Erik

edegraaf@millford.nl.