Truvion

Vergrijzing, toenemende prijsdruk, consumenten die weten wat ze willen: de Healthcare markt verandert in rap tempo. Tijd om the way we used to do it niet alleen ter discussie te stellen maar ook met een alternatief te komen. Het doel?

 

Een organisatie creëren die klaar is voor de toekomst. Hoe? Echt denken vanuit de patiënt. Diens belang altijd voorop stellen. Millford ontwikkelde een naam & visuele identiteit die deze mooie missie ondersteunt en versterkt. 

 

Naming

De mens van Vitruvius van Leonardo Da Vinci is het symbool van het humanisme: de mens als het middelpunt van het heelal.

 

De mens centraal: dat is de belangrijkste drijfveer van de organisatie. De naam Truvion is hieruit ontstaan.

Visuele identiteit

De esculaap, de slang die zich rond een staf draait, staat symbool voor genezing. De suggestie van de esculaap is verwerkt in het logo. De stijlelementen afkomstig vanuit het woordmerk, visualiseren de verschillende onderdelen van de organisatie.

Voor iedere pijler, of werkgebied, is een eigen symboliek en kleurpalet gecreeerd. Hierdoor is er voor iedere pijler binnen het merk voldoende onderscheid om zich met een eigen identiteit te positioneren.

Toolbox, merkvisualisatie, animatie

Naast een toolbox maakte Millford ook de merkvisualisatie/animatie. Een nieuwe naam en richting moeten natuurlijk ook intern met trots

gepresenteerd en gedragen worden. Met de brand animatie werden de medewerkers tijdens de launch verrast.

Jobert

Zou je willen weten wat wij voor jouw merk kunnen betekenen? Neem contact met Jobert

jvdbovenkamp@millford.nl.